Poradnik do gry: GTA San Andreas(wersja Gerkglowi18)

Temat na forum 'San Andreas' rozpoczęty przez Gerkglowi18, 15 Sierpień 2017.

  1. Gerkglowi18

    Gerkglowi18 Użytkownik

    Dołączył:
    15 Sierpień 2017
    Postów:
    35
    Polubienia:
    0
    Misje

    Misje 100-104

    100.Z wizytą u B Dupa(misja dla Sweeta-[​IMG]). Jedź do mieszkania B Dupa w Ganton. Okazuje się, że on przeprowadził się do Glen Park. Jedź tam. Przejmij Glen Park. Zabij Ballasów i przeżyj 3 fale ataku. Potem wybij ochronę B Dupa i wejdź w znacznik.

    101.Na zawsze Grove(misja dla Sweeta-[​IMG]). Jedź do Idlewood. Przejmij wskazany teren Idlewood(tradycyjnie zabij Ballasów, a potem odeprzyj 3 fale ataku). Potem wybierz inne terytorium Idlewood i zrób to samo co wcześniej. Na koniec wróć na Grove Street.

    102.Zamieszki(misja dla Carla Johnsona-[​IMG]). Jedź ze Sweetem na Grove Street. Uważaj- w mieście są zamieszki, więc uważaj na samochód.

    103.Los Desperados(misja dla Sweeta-[​IMG]). Zwerbuj dwóch członków gangu(G lub H) i jedź z nimi i Cesarem do El Corony. Tam dołączą do was Sunny, Gal i Hazer-członkowie gangu Varrios Los Aztecas. Musisz zabijać Vagosów. Potem idź do alejki. Zabij kolejnych Vagosów. Na końcu idź koło domu Cesara i zabij ostatnich Vagosów.

    104.Koniec kolejki(misja dla Sweeta-[​IMG]), ostatnia misja w GTA San Andreas. Żeby rozpocząć tą misję, przejmij co najmniej 35 % terenów Los Santos. Wsiądź do samochodu i jedź ze Sweetem do Fortecy Kraku Big Smoke'a w Los Flores. Idź po czołg SWAT-u i rozwal wejście do fortecy. Następnie wyjdź z niego i idź na parter. Zabijaj gangsterów. Przejdź 3 piętra, aby znaleźć Smoke'a. Po drodze zabijaj wszystkich gangsterów. Gdy dojdziesz na górę, zabij Smoke'a. Potem przyjdzie Tenpenny. Spowoduje on pożar, więc załóż gogle noktowizyjne. Masz 7 minut na ucieczkę z budynku. Po drodze weź gaśnicę i gaś ogień. Gdy wyjdziesz, Tenpenny wejdzie do wozu strażackiego, a ty samochodem jedź za nim. Tenpenny będzie krążył po mieście, usiłując cię zgubić. Potem podjedź blisko wozu, aby złapać Sweeta. Teraz on prowadzi, a ty strzelaj do radiowozów. Uważaj na pasek wytrzymałości samochodu. Tenpenny pojeździ sobie i rozwali barierkę na moście nad Grove Street. Po cut-scenkach będą napisy końcowe. Gratulacje, wygrałeś GTA San Andreas! Ale jeśli chcesz wygrać grę na 100 %, rób zadania dodatkowe.
     
  2. Gerkglowi18

    Gerkglowi18 Użytkownik

    Dołączył:
    15 Sierpień 2017
    Postów:
    35
    Polubienia:
    0
    Misje w pojazdach

    Misje stróża prawa(12 poziomów). Weź samochód policyjny. Wciśnij 2, aby rozpocząć misję. Zabijaj przestępców. Po zabiciu przestępców masz dodany czas. Misję przegrasz, jeśli zniszczysz wóz, opuścisz go na dłużej niż 60 sekund lub nie wyrobisz się w czasie. Za zaliczenie misji dostaniesz większą ilość pancerza.

    Misja sanitariusza(12 poziomów). Weź ambulans.Wciśnij 2, aby rozpocząć misję. Musisz uratować ludzi i zawozić ich do szpitala. Ambulans ma 3 miejsca, więc na wyższych poziomach będzie musiał robić więcej kursów. Misję przegrasz, jeśli zniszczysz wóz, opuścisz ambulans,nie wyrobisz się w czasie lub zabijesz pacjenta. Za zaliczenie misji dostaniesz większą ilość zdrowia.

    Misja strażaka(12 poziomów). Weź wóz strażacki. Wciśnij 2, aby rozpocząć misję. Musisz gasić pożary ludzi i samochodów. Misję przegrasz, jeśli zniszczysz wóz, opuścisz go,zabijesz palącego się człowieka lub nie wyrobisz się w czasie.Za zaliczenie misji dostaniesz ognioodporność.
     
    #22 Gerkglowi18, 19 Sierpień 2017
    Ostatnia edycja: 21 Sierpień 2017
  3. Gerkglowi18

    Gerkglowi18 Użytkownik

    Dołączył:
    15 Sierpień 2017
    Postów:
    35
    Polubienia:
    0
    Misje w pojazdach

    Misja taksówkarska(50 kursów). Weź taksówkę. Wciśnij 2, aby rozpocząć misję. Musisz zabierać klientów i wozić ich w różne miejsca. Jeśli zabijesz klienta, gra znajdzie następnego. Misję przegrasz, jeśli zniszczysz wóz lub mnie wyrobisz się w czasie. Za zaliczenie misji taksówki dostaną nitro i możliwość skakania nimi.

    Misja alfonsa(10 poziomów). Weź Broadwaya. Wciśnij 2, aby rozpocząć misję. Musisz zabierać prostytutki i wozić je w różne miejsca. Będziesz też musiał je odebrać albo czasami zabijać klientów. Misję przegrasz, jeśli zniszczysz wóz, opuścisz go na 20 sekund,zabijesz prostytutkę lub nie wyrobisz się w czasie. Za zaliczenie misji prostytutki płacą CJ'owi za seks.

    Misja przewozowa(2 poziomy).Misję możesz aktywować po misji Krak bum-bum. Weź pociąg. Wciśnij 2, aby rozpocząć misję. Musisz przewozić towar w określonym czasie na stację. Żeby zaliczyć poziom, wróć na tą samą stację. Następnie wysiądź z pociągu i wsiądź do niego, aby rozpocząć 2 poziom. Masz mniej czasu. Musisz zrobić to samo co w 1 poziomie. Misję przegrasz, jeśli wykoleisz pociąg lub nie wyrobisz się w czasie. Za zaliczenie misji otrzymujesz 50000 $.
     
    #23 Gerkglowi18, 20 Sierpień 2017
    Ostatnia edycja: 20 Sierpień 2017
  4. Gerkglowi18

    Gerkglowi18 Użytkownik

    Dołączył:
    15 Sierpień 2017
    Postów:
    35
    Polubienia:
    0
    Kryjówki

    W grze jest 37 punktów zapisu, w tym 8 punktów odblokowuje się w miarę postępu w grze. Pozostałe 29 można odblokowywać po danej misji.

    Punkty otrzymywane z rozwojem akcji gry:

    Dom Johnsonów(po misji Sweet i Kendl, z garażem)
    Punkt zapisu w Angel Pine(po misji Zielony Sabre)
    Kryjówka Cataliny(po misji Król na wygnaniu)
    Garaż w Doherty(po misji Wybierasz się do San Fierro?, z garażem)
    Ranczo Mike'a Toreno(po misji Krak bum-bum)
    Verdant Meadows(za 80000 $, po misji Verdant Meadows, z garażem)
    Kasyno Four Dragons(po misji Nauka latania)
    Dom Madd Dogga(po misji Dom na wzgórzach)

    Pozostałe:
    Los Santos(możliwość kupna po misji Początki):

    Jefferson,10000 $
    El Corona,10000 $, z garażem
    Verona Beach,10000 $
    Willowfield,10000 $
    Santa Maria Beach,30000 $,z garażem
    Mulholland,120000 $,z garażem

    Red County(możliwość kupna po misji Zielony Sabre):

    Blueberry,10000 $
    Palomino Creek,35000 $,z garażem
    Dillimore,40000 $,z garażem

    Flint County(możliwość kupna po misji Zielony Sabre):

    Flint County,100000 $

    Whetstone(możliwość kupna po misji Zielony Sabre):

    Angel Pine, 20000 $
     
    #24 Gerkglowi18, 20 Sierpień 2017
    Ostatnia edycja: 20 Sierpień 2017
  5. Gerkglowi18

    Gerkglowi18 Użytkownik

    Dołączył:
    15 Sierpień 2017
    Postów:
    35
    Polubienia:
    0
    Kryjówki

    San Fierro(możliwość kupna po misji Wybierasz się do San Fierro?):

    Chinatown, 20000 $
    Doherty, 20000 $
    Paradiso,20000 $,z garażem
    Hashbury,40000 $,z garażem
    Calton Heights,100000 $, z garażem
    Queens,50000 $

    Tierra Robada(możliwość kupna po misji Krak bum-bum):

    El Quebrados,20000 $
    Tierra Robada,20000 $

    Bone County(możliwość kupna po misji Krak bum-bum):

    Fort Carson,30000 $,z garażem

    Las Venturas(możliwość kupna po misji Nauka latania):

    Creek,10000 $
    Rockshore West,20000 $,z garażem
    Redsands West,30000 $, z garażem
    Whitewood Estates,30000 $,z garażem
    Prickle Pine,50000 $,z garażem
    Old Venturas Strip, 6000 $
    Pirates in Men's Pants,6000 $
    The Camel's Toe,6000 $
    The Clown's Pocket,6000 $
     
  6. Gerkglowi18

    Gerkglowi18 Użytkownik

    Dołączył:
    15 Sierpień 2017
    Postów:
    35
    Polubienia:
    0
    Szkoły

    Istnieją 4 szkoły:

    Szkoła jazdy samochodem w Doherty
    Szkoła pilotażu w Verdant Meadows
    Szkoła pływania w Bayside Marina
    Szkoła motocyklowa w Blackfield
    Każda na mapie jest zaznaczona symbolem [​IMG].

    Testy w szkole jazdy(Misja Z Powrotem do szkoły). Aby zaliczyć test, trzeba zdobyć przynajmniej 70 %.

    1.360-zrób obrót o 360 stopni.
    2.180-pojedź do końca toru, zrób 180 i wróć.
    3.Poślizg i zatrzymanie- Jedź, zakręć o 90 stopni i zmieść się między pachołkami.
    4.Jazda na przebitych oponach-Najedź na kolczatkę, a potem utrzymaj sterowność samochodu do końca.
    5.Jazda po ciasnym torze-Musisz zrobić 5 kółek w ciągu 40 sekund i mniej. Na zakrętach używaj 180.
    6.Slalom-Zrób slalom między pachołkami, wróć i rób slalom do końca.
    7.90-Zrób obrót o 90 stopni i zaparkuj tak jak dwa samochody.
    8.Jazda na dwóch kołach-Wjedź na rampę i staraj się utrzymać pojazd na 2 kołach do końca toru.
    9.Obrót i odjazd-Jedź do tyłu,zrób obrót i zahamuj między pachołkami.
    10.Manewr P.I.T.-Musisz uderzyć drugi samochód tak, aby obrócił się o 180 stopni.
    11.Beczka-Wjedź na rampę dwoma kołami i zrób beczkę.
    12.Rajd przez miasto-Jedź do check-pointa i wróć.Masz na to 2 minuty.

    Nagroda za ukończenie szkoły:

    Lepsza umiejętność prowadzenia samochodem
    na brąz:Super GT
    na srebro:Bullet
    na złoto:Hotknife
    misja Namierzanie(jeśli masz ukończoną Krak bum-bum)
     
    #26 Gerkglowi18, 20 Sierpień 2017
    Ostatnia edycja: 21 Sierpień 2017
  7. Gerkglowi18

    Gerkglowi18 Użytkownik

    Dołączył:
    15 Sierpień 2017
    Postów:
    35
    Polubienia:
    0
    Szkoły

    Testy w szkole pilotażu(Misja Nauka Latania). Aby zaliczyć test, trzeba zdobyć przynajmniej 70 %.

    1.Start samolotem-Wystartuj,schowaj podwozie i przeleć przez obręcze.
    2.Lądowanie samolotem-Wysuń podwozie, zniż się na pas startowy i wyląduj w znaczniku.
    3.Kołowanie nad lotniskiem- Wystartuj i przelatuj przez obręcze. Będziesz musiał skręcać w lewo i prawo.
    4.Kołowanie nad lotniskiem i lądowanie-To samo co wcześniej, tylko po zaliczeniu ostatniej obręczy wyląduj w znaczniku.
    5.Start helikopterem-Wznoś się helikopterem.Potem obróć go 180 stopni i nachyl się, aby przelecieć przez obręcz.
    6.Lądowanie helikopterem-Wyląduj helikopterem w znaczniku.
    7.Zniszcz cele-Najpierw zniszcz 3 ciężarówki, potem 2 jeżdżące samochody, a na koniec wyląduj w znaczniku.
    8.Pętla-Przeleć przez obręcz, wykonaj pętlę i wleć w drugą obręcz.
    9.Beczka-Przeleć przez obręcz,wykonaj beczkę i wleć w drugą obręcz.
    10.Skok ze spadochronem do celu-Musisz spaść do celu, po jakimś rozłóż spadochron i wyląduj na punkcie.

    Nagroda za ukończenie szkoły:

    Większa umiejętność pilotażu
    na brąz:Rustler
    na srebro:Samolot kaskaderski
    na złoto:Hunter
    misje: N.O.E. i Ketchup na zderzaku
    punkt zapisu przy Kasynie Four Dragons
     
  8. Gerkglowi18

    Gerkglowi18 Użytkownik

    Dołączył:
    15 Sierpień 2017
    Postów:
    35
    Polubienia:
    0
    Szkoły

    Testy w szkole pływania(Żadna misja). Aby zaliczyć test, musisz spełnić wymagania, o których piszę w testach.

    1.Podstawy żeglarstwa-Płyń i zatrzymaj się w obrębie boi. Musisz to zrobić w max. 12 sekund.
    2.Nanieś kurs-slalom. Musisz przepływać przez punkty kontrolne. Musisz to zrobić w max. 40 sekund.
    3.Kolejny slalom-z nazwy wynika,że kolejny slalom, też musisz przepływać przez punkty kontrolne. Musisz to zrobić w max. 2 minuty.
    4.Latająca ryba- Płyń do rampy i wyskocz. Musisz skoczyć min. 55 m aby odblokować kolejny test.
    5.Ziemia,morze i powietrze-Pływaj między punktami, a czasami musisz skakać po rampie. Musisz to zrobić w max. 3 minuty.

    Nagroda za ukończenie szkoły:

    na brąz:Marquis
    na srebro:Squalo
    na złoto:Jetmax

    Testy w szkole motocyklowej(Żadna misja). Aby zaliczyć test, trzeba zdobyć przynajmniej 70 %.

    1.360-zrób obrót motorem o 360 stopni.
    2.180-jedź do końca, zrób obrót o 180 stopni i wróć.
    3.Wheelie-Rozpędź się i przejedź między pachołkami na tylnym kole.
    4.Skok i zatrzymanie-Wjedź na rampę i zatrzymaj się między pachołkami.
    5.Stoppie-Rozpędź się i przejedź między pachołkami na przednim kole.
    6.Skok i stoppie-Wjedź na rampę, potem wyląduj na przednim kole i zatrzymaj się między pachołkami.

    Nagroda za ukończenie szkoły:

    Lepsza umiejętność jazdy na motocyklu
    na brąz:Freeway
    na srebro:FCR-900
    na złoto:NRG-500
     
  9. Gerkglowi18

    Gerkglowi18 Użytkownik

    Dołączył:
    15 Sierpień 2017
    Postów:
    35
    Polubienia:
    0
    Wojny gangów

    Po misji Doberman masz odblokowaną możliwość wojen gangów. Idziesz na terytorium fioletowe(Ballasów) lub żółte(Vagosów). Zabijasz tam 3 Ballasów/Vagosów i zabijasz 3 z nich w krótkim odstępie czasu. Pojawi się informacja o sprowokowaniu przez ciebie wojny gangów. Musisz odeprzeć 3 fale ataku. Po nich teren zaznaczy się na zielono, co znaczy, że należy do ciebie.

    Ballasi/Vagosi będą atakować też twoje terytoria. Wtedy jedź na miejsce ataku i odeprzyj 1 falę ataku, dzięki temu teren pozostanie twój.

    Niestety, po misji Zielony Sabre możliwość wojen gangów zostaje zablokowana i tracisz wszystkie terytoria.

    Ale od misji Powrót do domu możesz ponownie przeprowadzać wojny gangów, a w niektórych misjach nawet musisz po to, aby do ostatniej misji mieć przynajmniej 35 % Los Santos. Niektórych terenów nie można podbić.
     
  10. Gerkglowi18

    Gerkglowi18 Użytkownik

    Dołączył:
    15 Sierpień 2017
    Postów:
    35
    Polubienia:
    0
    Import i eksport pojazdów w dokach Easter Basin

    Po ukończeniu misji Cynk na cło możesz eksportować pojazdy. Jedź pojazdem(może być stuningowany) do żurawia w Easter Basin. Zaparkuj samochód obok znacznika i wejdź na żuraw. Za pomocą magnesu przesuń samochód na statek. Potem możesz zaimportować samochód dostępny w danym dniu tygodnia.

    Listy eksportowe

    Lista 1:
    Patriot,Sanchez,Stretch,Feltzer,Remington,Buffalo,Sentinel,Infernus,Camper,Admiral

    Lista 2:
    Slavman,Blista Compact,Stafford,Sabre,FCR-900,Cheetah,Rancher,Stallion,Cysterna,Comet

    Lista 3:
    Blade,Freeway,Mesa,ZR-350,Euros,Banshee,Super GT,Journey,Huntley,BF Injection

    Ważne jest, aby nie uszkadzać pojazdu, ponieważ dostaniesz mniejszą ilość pieniędzy.
     
  11. Gerkglowi18

    Gerkglowi18 Użytkownik

    Dołączył:
    15 Sierpień 2017
    Postów:
    35
    Polubienia:
    0
    Challenge

    NRG-500

    Misję rozpoczynasz po wejście na NRG-500 w Easter Basin. Musisz zaliczać punkty. Zaczynasz od 10 sekund, za każdy zaliczony punkt dostajesz dodatkowe 10 sekund. Misję przegrasz, jeśli opuścisz motor dłużej niż na 25 sekund, zniszczysz go lub skończy ci się czas.

    BMX

    Misję rozpoczynasz po wejście na BMX-a w skateparku w Glen Park. Tak samo jak w misji NRG-500, musisz zaliczać punkty. Zaczynasz też od 10 sekund i za każdy punkt otrzymujesz dodatkowe 10 sekund. Misję przegrasz, jeśli opuścisz motor na 25 sekund, zniszczysz go lub skończy ci się czas. Jeśli chcesz łatwiej skakać wpisz kod CJPHONEHOME.

    Wyścigi z Góry Chilliad

    Misję rozpoczynasz po wejście na rower górski na szczycie góry Chilliad. Możesz je rozpocząć w godzinach 7-18.

    Są 3 wyścigi, każda z inną trasą. Uważaj, aby nie spaść z roweru, bo możesz pogrzebać szanse na zwycięstwo.
    Misję przegrasz, jeśli nie dojedziesz pierwszy lub zabijesz przeciwników inną bronią niż karabin snajperski.

    Ammu-Nation

    W niektórych sklepach Ammu-Nation możesz aktywować misję na strzelnicy.

    Bronie, którymi strzelasz- Pistolet, Micro SMG, Obrzyn, AK-47

    Żeby wygrać, musisz mieć 20 pkt lub zniszczyć 3 makiety szybciej niż rywale.
     
  12. Gerkglowi18

    Gerkglowi18 Użytkownik

    Dołączył:
    15 Sierpień 2017
    Postów:
    35
    Polubienia:
    0
    Aktywy

    Misje w kamieniołomach

    Po ukończeniu misji Wybuchowa sprawa możesz robić misje w kamieniołomach na zachód od Las Venturas. Jest 7 misji. Przedstawienie ich poniżej.

    1.Zepchnij 7 skał w wyznaczone miejsca w ciągu 3 minut i 30 sekund. Uważaj, aby nie zniszczyć buldożera albo nie spaść w dół, bo może być problem z wyjechaniem.
    2.Teraz musisz przesuwać beczki z bombami w wyznaczone miejsca.Masz od 1 minuty do 1 minuty 30 sekund(zależy,gdzie następny cel). Uważaj na rzeczy z 1 misji.
    3.W ciągu 8 minut zniszcz wywrotkę zamachowców jadącą do Fort Carson. Uważaj, bo wywrotka jest trudno sterowna i możesz ją zniszczyć.
    4.Wsiądź na Sancheza i jedź do drugiego wjazdu do kopalni.Gdy dojedziesz do bramy, przesiądź się do wywrotki. Następnie podjedź do ogniska i wrzuć ciała za pomocą wywrotki do niego.
    5.Przetransportuj wywrotką beczki z materiałami wybuchowymi na lotnisko Verdant Meadows. Pojedź na pas startowy tego lotniska.Zatrzymaj się w punkcie i zrzuć beczki. Nie zrzucaj ich wcześniej ani nie niszcz wywrotki.
    6.Musisz zepchnąć beczki z torów, zanim przyjedzie pociąg.Nie pozwól, aby beczki wybuchły na torach.
    7.Wsiądź na Sancheza I zjedź na dno kamieniołomu.Potem wejdź do buldożera i przepchnij ciało i motor do wyznaczonego miejsca.Potem podjedź do dźwigu. Przenieś cele na wywrotkę.Potem zawieź cele na miejsce pokazane na radarze.Nie zniszcz wywrotki.
     
  13. Gerkglowi18

    Gerkglowi18 Użytkownik

    Dołączył:
    15 Sierpień 2017
    Postów:
    35
    Polubienia:
    0
    Aktywy

    Misje przewozowe

    Jest 8 misji, z czego 6 odblokowujesz po misji Pierwsza randka, a 2 po misji Krak bum-bum. Aby rozpocząć misję, wejdź w znacznik w bazie RS Haul. Oto misje:

    Uwaga. Każda misję przegrasz, jeśli zniszczysz ciężarówkę, spóźnisz się, wyjdziesz z ciężarówki na 60 sekund lub odczepisz na 60 sekund.

    1.Przewieź towar do Dillimore lub Blueberry w ciągu 2 h i 30 min. Dostaniesz 1000 $.
    2.Jedź do miasteczka w Red County. Nie uszkodź towaru. Wypłata max. 1500 $.
    3.Tym razem zawieź towar do południowego Los Santos. Masz 3 gwiazdki. Wypłata max.2000 $.
    4.Kolejny cel to Angel Pine lub lotnisko w San Fierro. Dostajesz 3000 $.
    5.Piątym celem jest północne lub wschodnie San Fierro. Nie uszkadzaj towaru, wypłata max. 4000 $.
    6.Celem jest wschodnie San Fierro. Masz 3 gwiazdki na koncie. Wypłata to 5000 $.
    7.Celem są miejsca w Tierra Robada i Bone County. Nie uszkadzaj towaru i nie spóźnij się. Dostaniesz max. 7000 $.
    8.Ostatni cel to dowolne miejsce w Las Venturas. Masz 4 gwiazdki. Dostaniesz 10000 $.
     
Wczytywanie...
Podobne wątki - Poradnik gry GTA
  1. Bluur
    Odpowiedzi:
    1
    Wyświetleń:
    1.326
  2. mpPako
    Odpowiedzi:
    3
    Wyświetleń:
    879
  3. VortaL
    Odpowiedzi:
    7
    Wyświetleń:
    3.781
  4. Eucliwood
    Odpowiedzi:
    5
    Wyświetleń:
    654
  5. MasterHubrix
    Odpowiedzi:
    2
    Wyświetleń:
    507